Siri-13
Kopi Pak Belalang Di Kedai Hebat



NšŸ‘Nasi Kerabu Kambing Bakar, Syok Habis!
Lokasi Kopi Pak Belalang kini berada di Kedai
Lieniey Nasi Kerabu Tumis, Paya Bemban! Jika anda pernah berkunjung ke kedai ini, anda pasti termimpi-mimpi kelazatan kambing bakar yang juicy dan lembut itu.
šŸ“ Berada di tengah-tengah Bandaraya Kota Bharu , kedai popular ini terletak berhampiran traffic light Jalan Abdul Kadir Adabi, selepas Berek 12. Dari jauh, anda sudah dapat melihat asap berkepul-kepul datang dari kambing , ayam dan ikan yang dipanggang. Baunya sudah tentu menusuk kalbu. Antara menu istimewa adalah nasi kerabu kambing bakar, ayam bakar, daging bakar, ayam kampung , nasi berlauk dan macam-macam lagi!
šŸ“šŸ“ Menu sarapan pagi mahupun tengah hari yang superb dan hebat, malah harganya amat berpatutan. Jika anda mahu, boleh dinikmati terus di kedai ini, atau boleh juga dibuat bekal ke pejabat mahupun rumah bersama yang tersayang.
Nasihat kami, pastikan anda menyediakan perut yang kosong , sebab anda mungkin akan menikmati lebih dari sebungkus.šŸ˜¤šŸ˜¤ Untuk mendapat rasa yang lebih nyakut, hidangkan bersama Kopi Pak Belalang, kopi no 1 anda !!
Hubungi kami, jika mahu kopi pak belalang sampai ke kedai anda, atau ke rumah anda.
like page kami Pengedar No.1 Kopi Pak Belalang
whatsapp "PAK BELALANG" - 016-6600892 / 011-29355638